bussturen

för att göra en lång historia kort..
När vi åkte hem med bussen så hoppade det på tre människor som inte riktigt var vid sina sinnens fulla bruk om ni förstår? (för er som inte fattar skriver jag "alkohol").
en av dom var kvinna och hon var ganska så bitsk och lite väl tjurig tycker jag.
hon kom fram och sa på ett väldigt otrevligt sätt "ta bort dom där grejerna" och tryckte sedan ner rumpan bredvid mig. inte helt okej faktiskt.
uuusch.
sen så satt det ett par killar några säten bakom som slog lite på varandra. inget ovanligt liksom. men det här kvinnan vänder sig om (så att jag fick hennes äckliga jacka med pälskrage i ansiktet*muuums*) och gapade "du, sådär gör man inte!?) typ. dom höll på alla tre och var lite smått katiga.
kvinnan började också prata med mig om saker som jag faktiskt inte bryr mig ett skit om. t.ex hennes son.
menmen. det måste ju finnas människor till allt så! :)

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0