Counwen/Ruler


ph_ something new



om någon nu har märkt det så finns något nytt här. Det står inte Erika på de ställen där pilarna på bilden pekar längre. utan det står något heeelt annat. Det står Counwen [cauhn-when] och det är Erika på det alviska språket. Jag ville helt enkelt göra om något här. och det fick bli den lilla detaljen ;)
Iden fick jag från en annan bloggare. Elin Kero.
När idén kom så började jag fundera på vad annat mitt namn betyder och jag fann det så passande att det betyder Härskarinna. och jag kan ju vara lite bossig ibland och jag gillar att "få ansvaret".
men det betyder inte att jag jämt försöker vara number one. utan jag kan lika gärna tänka mig att ta ett steg tillbaka och låta andra bestämma.

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0