Du & Din kamera

Frågorna för alla Kameraägare!

Vad är ditt namn? Erika Söderberg
Vad har du för kamera? Nikon D5000
Har den något namn? javisst, Gustav!
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du fotat? I lite mer än ett år
Kan man kalla dig Hobbyfotograf? Ja det tror jag nog :)
Vad har du för objektiv? Ett 18-55mm org och ett 70-300 SIGMA. plus solskärm. 
Vad fotar du? allt mellan blommor och folkrace!
Skulle du kunna tänka dig att åka iväg och fota någon om det ringde nån en dag och frågade? självklart! det skulle vara otroligt kul!
Har du haft din kamera på lagning någon gång? nej. som tur är ;)
Är du rädd om din kamera? självklart?
Hur många bilder har du tagit med din kamera? inte en blekaste aning. runt 20.000 kanske? :$
Hur stort minneskort har du? jag får plats med ca 350 bilder tror jag. Jag ska dock köpa ett större. 
Har du en kameraväska?
 eh. jaa?
Tycker du att du är en bra fotograf? Ja sämst är jag väl inte. men det finns ju definitivt bättre! 
Vart står du helst. Bakom eller framför kameran?
Bakom tror jag.
Skulle du kunna tänka dig att bli journalist eller fotograf? Ohja. det skulle vara skitkul!
Finns det någon extra utrustning du skulle vilja ha till din kamera? ja verkligen. Ett stativ, både ett enbent och ett trebent. En reflexskärm, ett batterigrepp, ett större minneskort och en större kameraväska.



några av MINA bilder..








kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0