fint väder?


ph_ kan det vara jag kanske?

godmorgon på er alla coola brudar och goa boys.
vad har ni för er en lördag som den här? här i mörlunda är vädret helt okej. tyvärr märks det ju tyvärr att hösten har flyttat in. jag sitter nämligen med pappas tröja och sockor på mig. HAHA!
det blåser ju ganska kallt. men annars värmer solen så gott den bara kan. just nu sitter jag och lyssnar på massa musik som får mig att le. tänka på sommaren som varit. helt underbar och oslagbar har den verkligen varit. man kan inte annat än bara le när man tänker på den. lycka!

nu ska jag springa ner till farmors trädgård och röja lite äpplen och grejer så att jag kan klippa gräsmattan sen. fint. ni hittar mig på mbilen as usual.

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0