gårdagen


ph_ jag och jessi. igår.



tog sällskap med bästa jj ner till f-g. möttes av en ganska tom lokal.. satt och diksuterade olika saker med folket som var där i säkert en och en halv timme. sen gick jag till studion en sväng, började fila lite på en ny låt. ganska nöjd med det lilla jag skrev.

efter ett tag kom jossan, kärlek till den bruden alltså! vi gjorde lite allt möjligt..
sen kom Jessi(bilden). då gled vi bort till närmsta pizzeria och jag tjockade i mig en halv pizza.
back to f-g. Då fick vi för oss att gå till danslokalen, haha. oj oj. ordet släppa loss har fått en ny betydelse för mig!
sen in i studion igen. där spenderade jag, jessi och emma resten av kvällen. tack. ni är underbara och BÄST!
love.


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0