hope you're not playing.


ph_ en erikabild. igen.



hejjerikaah är välfylld med egobilder. annat kan man ju inte säga precis. haha.
idag är det söndag och imorgon måndag. hej och hå vad helgerna går fort. snart faller den första snön ska ni se.
När jag kom hem från matchen förut vid 3 så parkerade jag mig i soffan med hemsk huvudvärk och ryggont. jag landade lite konstigt när jag blev fälld på planen. huvudvärken kommer tillbaka till och från. vi får väl se om det slutar med en sömnlös natt eller inte. hoppas på det sistnämnda.

kollade klart på säsongens sista OTH för en liten stund sen. slutet var ju heemskt? det kan bara inte sluta med att två personer blir skjutna. eller? jag trodde jag skulle slå sönder tvn eller nått när det slutade. och tro mig, jag är seriös!! som tur är så KOMMER det en ny säsong. nu i september om jag inte minns helt fel.

nu ska jag gå och hjälpa pappa med äppelpajen, duscha och sen kolla på Irene Huss. där efter kan ni nog lista ut vad som händer?
ja just det. SÄNGEN!


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0