"hoppa lite upp och hoppa lite ner"


ph_ dom bästa i the whole world!



rubriken kommer från Emmy – Sommar Varje Da! (Radio Edit). lite smått tråkig men jag känner att de där med rubriker inte är högst på min intresselista right now.
skoldagen har varit helt okej. började med ÄÖ, fortsatte med Hemkunskap. vi gjorde något som dom kallade "Sommartallrik" vääldigt gott! men det kan ju också bero på dom bästa kockarna erika och nathalie :$
runt 1 gick vi ner till Valhall för att lyssna och delta i en Politisk debatt. många gånger väldigt intressant faktiskt! tro det eller ej ;)

ute skiner solen, men det blåser en hel del. trist. men sånt är ju livet!


kommentera gärna
Postat av: alice

du får mitt utseende och jag får ditt menar jag erka ;) hahaha <3

2010-09-08 @ 16:12:15

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0