i'm not your angel darling


ph_ dagens outfit.

dagens outfit består av nedstoppat linne från HM och uppvikta jeans med dragkedjor från Lindex.


ja. det här har jag sprungit omkring i idag. väldigt bekvämt faktiskt.
hela dagen har varit relativt lugn och chill. har haft 2 ordentliga lektioner. hah.
dock 2h långa pass. morgonen började med Klf-Pl-Ut som inte är intressant någonstans. fortsatte med 2h tyska. seeegt!! efter det var det lunch. Potatis, köttbullar och brunsås. lunchade med nättan, natta och becca. fina brudar det där. efter lunchen var det iallafall dags för typ 2h engelska som mer blev en ÄÖ lektion med vikarie. sträng brud! 
haha. bussen hem var lika galen som alltid!
nu sitter jag här. det kanske ni fattar? jag tänkte ta mig en liten powerwalk med vovven nu. hörs

kommentera gärna
Postat av: alice

ge mig ditt utseende kvinna :o!

2010-09-03 @ 20:09:45
URL: http://aliceanna.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0