in school


ph_ ivvaaaaaaaaaar



Hoj hoj alla stencoola bananer. sitter brevid nathalie johansson just nu och borde jobba på min artikel. men who cares liksom. HAHA. jaaag.. jag ska strax sätta igång. jag tänkte bara slänga upp ett fint litet inlägg här och berätta all denna viktiga information.

Gjorde kondistestet förut. sprang cirkus gurkus 1 km på 4.37. ganska nöjd tror jag. jag har lite svårt att andas när jag anstränger mig.men äh. livet flyter på liksom.
Nu kom helena in i klassrummet så det är nog dags att sätta punkt eller nått. match ikväll också. fiint.
hörs när jag kommer hem.

kommentera gärna
Postat av: mathilda

hhihih, gullig bild :$

2010-09-02 @ 21:41:17
URL: http://mathildagabriella.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0