jag vet att..

..det har varit en del mobilblogg på senaste tiden. men det gör väl inget va?
det känns bättre att mobilblogga än att inte uppdatera alls när jag är i skolan.


Idag var första dagen på min skolas Elevens Val-vecka. för er som inte kanske fattar vad det innbär kan jag ju berätta att istället för att ha EN dag som elevens val så har vi en hel vecka då man får välja olika saker som t.ex, Foto, Musik, Inredning, Trä/Syslöjd, o.s.v.
Jag har ju tyvärr inte möjligheten att delta i något av dom alternativen eftersom jag är med i Rumiaprojektet som jag berättat om tidigare. 
polackerna kommer på onsdag så då ska jag försöka ta med mig kameran till skolan och ta lite bilder. vad säger ni om de va?
nu tänkte jag städa lite. det kan behövas.. hih :$
musiken är på högsta volym, bäst att passa på när pappa jobbar sent :D


ph_ ljus/by me



ooooooooooooout.


kommentera gärna
Postat av: annie

gullet, jag saknar dig <3

2010-09-27 @ 21:22:31
URL: http://annieeilvonen.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0