musiken gör mig stark


ph_ natt/vinter by me



jag är helt slut. redan. och klockan är bara runt 2 tänkte jag skriva. men sen såg jag att klockan är 4. hjälp vad tiden går!?
jag började som jag sagt i det tidigare inlägget med att plocka ihop alla äpplen som låg på farmors trädgård. sen körde jag av gräsmattan med åkgräsklipparen. det tog väl typ 2 h skulle jag tro. sjukt.
när jag klippt klart allt fick jag för mig att jag skulle bära in några säckar med pellets som låg på släpkärran. bara några stycken sådär när jag ändå var där nere. det slutade med att jag och pappa slängde in allihop a'la 16 kg styck. gissar på att det var runt 50 säckar plus, minus.
efter det sprang jag hem och slängde in alla äpplen som ligger på min trädgård i skogen. och nu sitter jag här. så jag har faktiskt varit duktig idag!
och om någon är sådär toppenintresserad så har jag bara sprungit omkring i mjukisbyxor, t.shirt, skinnjacka och brillor. håret slängde jag upp i en knut för ett par timmar sen.

vädret får 9 solar av 10.

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0