ni anar inte.


ph_ sol+ fotbollsbrudar



jag vet verkligen inte vad jag ska skriva. inget kul händer i skolan, allt bara liksom flyter på. blogglusten har försvunnit. men jag ska göra så gott jag kan tills den är tillbaka!

jag var iväg på damlagsträning förut. herregud så kul det var! (inte för att våra egna träningar är tråkiga. men ni fattar?) det var lite annorlunda mot våra träningar. springövningar hela tiden. men MED boll.
hur som helst. myycket kul!
nu tänkte jag parkera rumpan i soffan, under filten med massa kuddar bakom ryggen. för den värker ikväll. uuscha. sen tänkte jag kika på CSI Miami. mys. finns på die telefonu. pusssssss

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0