ALL WE CAN DO IS KEEP BREATHING

och jag inleder ännu en dag med att jag måste skriva klart min svenska uppsats. fick förlängning tills imorgon på den ena. gott! förhoppningsvis är den klar om en timme eller två, för ikväll ska jag bannemej mysa ner mig i storsoffan i f-hemmet och glo film med underbaraste människorna ni någonsin skådat. fast ni kanske inte har skådat dom. men ni fattar vad jag menar va?

helt okej skoldag tycker jag väl. saknar N som har varit sjuk måndag, tisdag och är på konfirmandresa idag och imorgon. har jag tur är hon åter i skolan on friday. men nu måste jag sätta igång, det kommer en dagens ikväll. eller när jag har tid i alla fall. heh. puss sålänge!






phs_ två bilder från skolan! jag bjuder verkligen på den första..

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0