EN BILD SÄGER FLER ORD ÄN JAG KAN SKRIVA

hej och hoj, livet är bra hoppas jag? för mig är det i alla fall fetbra! trots att jag spenderat dagen hemma när jag borde ha varit i skolan och kladdat ner ett par a-4 om vad en torpareflicka gjorde under en dag på 1800-talet och räknat pluttefikationstabellen eller något i den stilen så måste jag erkänna att jag hellre låg ute på altanen och myste i solen med lisen!
mina öron har blivit bättre och bättre under kvällen. inbillar jag mig, så imorgon slänger jag i mig ett par alvedon och pallrar mig iväg till skolan i vilket fall som helst. det här med att vara sjuk fungerar ICKE.. trots att jag inte känner mig tiptop så har jag faktiskt inte tid till att ligga hemma och ha ont i öronen!
tog med mig lisfisan ner till farmors trädgård och knäppte ett par bilder, sååå fin hennes trädgård är! 
slänger in dom i nästa inlägg.. 
nu tänker jag gå och rota i kylen efter nått att äta, förhoppningsvis något nyttigt, snart dags att ta upp träningen igen! så jag säger väl toddiloo och slänger in en gammal fin bild på migsjälv sålänge.  







 
ph_ jag! måste erkänna att jag saknar det blonda håret lite.. men bara lite....


kommentera gärna
Postat av: Jessica

Finaste bruden liksom!

2011-04-11 @ 20:33:10
URL: http://memoriesrain.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0