FRÅGESVAR




1. Jag har alltid gillat hästar, ända sen jag var en liten knotte. jag har ridit sen jag kunde gå i princip. säkert innan dess också, men då med förälder bakom. Jag har tävlat sen jag var.. omkring 8-9 kanske?

2. Ingen dum fråga alls! Jo det är såhär att jag har extremt bra matsmältning. Min mage jobbar och bryter ner allt överflödigt fett så fort att det inte hinner fästa sig på min kropp. typ. Jag äter absolut inte på något visst sätt utan vräker i mig det jag känner för, men jag försöker träna med jämna mellanrum för att inte låta min kropp "förstöras"
Tack för komplimangen!

3. Känns oroväckande att du bara antar att jag har förlorat den?

4. ja, det har jag. en hel del faktiskt. men jag har valt att hålla dom anonyma. men jag har 4 helsystrar, en halvsyster och en halvbror. ska det va så ska det va rejält! ;)

5. för det första. NEJ jag har inte tappat intresset, men min "hästkarriär" är nu lagd på is åtminstonde ett par år framöver. Jag var tvungen att sälja mina älsklingar efter en händelse som jag väljer att inte skriva om här i bloggen. Men jag vet att hästarna har ett bra liv där dom bor nu och jag hälsar på dom då och då! kram på dig!

6. Jag har siktet inställt på att bli Ridande Polis. Planen är att jag ska gå Samhäll/Idrott/Ledarskap.






1. ja, berätta om hur mitt liv har varit.. det har varit upp och ner och jag har haft sämre år och bättre år. nu är allt toppen och jag lämnar resten osagt!

2. förlåt, men jag väljer att hålla dom anonyma och undan från bloggen. hoppas ni respekterar detta!

3. nej, inte för tillfället.

4. oops, nyfiken grabb! jag kör på så gott jag kan, let's go!
i femman någon gång tror jag?
ja, jag gillar hästar.
mitt favoritdjur är Hund!
nej, den är historia.
tillräckligt många!
Min kamera är toppen för det jag använder den till.
nej, singel.
kanske.
möjligen... titanic?
Ben & Jerrys, what else?
William, vi gick på dagis tillsammans. go grabb! ha-ha.
omkring 52 kg.
39/40, beror på vad för sorts skor..
Svårt att säga, jag har många otroligt bra vänner!
träna, umgås och skratta!
ja, det är väl kul att baka?
svår fråga, så fort jag ser en affär? ;)
Jag kan, men jag gillar det inte.
inte så ofta, men jag älskar att göra det.
hm. olika i allt, 34 i tröjor från HM vet jag..
större än dig hoppas jag..
ABSOLUT INTE!
blåa väggar med guldiga kinestecken, trätak, klickgolv, säng, tre garderober, ett skrivbord en byrå och klädhängaren.
vitt och svart.
tror faktiskt inte att jag har några sånna bilder som visar nån skillnad. jag använder endast mascara till vardags!
hoppas du blev nöjd! :)





1. För att någonting hände inom familjen och jag hade inget val än att sälja och lägga av. Jag är fortfarande lite aktiv och jag ska snart sätta igång med att hjälpa till att rida in en häst. jag är också ute och fotograferar lite hopptävlingar på somrarna.

2. Alla som har en frågestund stöter antagligen på den frågan och jag står för att säga att jag är oskuld.. och det tycker jag är otroligt positivt. Läste till och med i en stor tidning här om dagen att det är väldigt populärt i USA att vara oskuld. lite småkul att läsa tycker jag! haha.

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0