HOSTIG OCH LYCKLIG

åhåjaja, hosthost. så har det låtit lite här och där under dagen. jag har haft en toppendag i skolan. tyvärr var det bara jag och Nättan, dom andra två fjantarna låg hemma i soffan och myste järnet. antagligen sjuka. men det hör ju faktiskt inte hit!
kom hem som vanligt tio över tre efter att näästan ha missat bussen. jobbigt läge om jag hade lyckats med det. men som tur var så blev det ju inte så! 
hela åkturen hem satt jag och pratade med fina SAGA. härlig tjej det där. ni hittar hennes blogg om ni klickar på namnet. om en liiten stund ska jag springa ut en sväng med hunden, ta ett pass med styrkepinnen, duscha, fixa mig och sen slänga mig på bussen upp till hultsfred för ikväll är det partajj som gäller! bra!
peppar för tillfället med skyhög musik och huvudvärkstabletter. visst låter det bra? ha-ha. nej, men allvarligt så är idag en sådan där härlig dag. och nu planerar jag att trycka in punkttangenten alldeles strax här. BRA!

.







phs_ fotografering i vintras!

fotograf: Amanda Karlsson
modell: Jag

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0