I CAN DO IT LIKE A BROTHER, DO IT LIKE A DUDE

jag passar på att lyssna massor av musik på spotify nu fram tills första maj. såå surt att gratistjänsten försvinner. men samtidigt, dom vill ju också tjäna pengar så. ja.
skoldagarna glider på som dom har gjort i alla år. nästan lite lättare nu än förra veckan. kanske beror det på att jag imorgon beger mig till näst sista skoldagen innan lovet. s k ö n t!
förhoppningsvis spenderar jag mesta tiden på lovet till att hänga med goa polare, grilla och skratta så mycket jag bara orkar! och jag hoppas på att jag hinner klämma in att montera ihop nya poolen, plugga lite och självklart ska jag sola också. med andra ord, håll tummarna för toppenväder!!

imorgon, i övermorgon och ett tag framöver kommer jag vara lite upptagen. men som ni vet så gör jag så gott jag kan. imorgon kväll svarar jag också på frågorna ni ställt så passa på att fråga allt ni undrar!









ph_ helena och jag/igår


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0