N-E-W





det här är i princip vad som fick hänga med mig hem och hoppa upp på klädhängaren. en hålig tee, två linnen, en transparent skjorta, ett par svarta shorts och en poncho som jag bara kände att jag var tvungen att ha trots att jag inte har en aning om vad jag ska ha den till eller i vilka sammanhang, hmm..
med mig fick jag också ett par pilotbrillor, trots att jag för länge sedan sa att jag absolut inte skulle ha några sånna. men dom fastnade på näthinnan när jag sprang omkring i affären så dom fick helt enkelt hoppa med hem i alla fall.
nu ska jag strax slänga mig in i en dusch för att sedan sätta igång och se om jag kan få någon fason på håret mitt. kan behövas lite extratid till det idag känner jag..
hoppas ni får en toppenhärlig och bra valborg!

kommentera gärna
Postat av: ELIN- mode & vardag

å vad fina saker! :D

vart kommer t-shirten med hål från och sen fina ponchon? :) <3<3

KRAM.

2011-05-01 @ 21:10:26
URL: http://elinpassanisi.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0