STRÅLANDE VÄDER

underbart väder är verkligen rätt beskrivning av det jag har utanför mitt fönster just nu! härligt är ordet!
Lisen ligger ute i solen och myser, måste vara varmt och skönt med mörk päls just idag.
skoldagen har inneburit mycket snack och en jädra massa skratt, trots att skolan känns piss för det mesta just nu. men det går nog över snart det också!

igår kom syster, svåger och min helt otroliga systerson hem över dagen och vi spenderade den till att grilla, leka ute i trädgården, hjälpas åt att städa bilarna och mysa en massa såklart! himla fint!
nu måååste jag sätta mig och skriva uppsatser. lämnas dom inte in innan 23.59 ikväll så ligger jag risigt till! haha.
dags att sätta igång, jag försöker slänga in en dagens sen någonstans emellan allt om sydafrika, spanien och irland.










phs_ Amanda Karlsson by Erika Söderberg

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0