12 AUGUSTI

i förrgår spenderade jag hela dagen i kalmar med de mest fantastiska människorna på vår jord, nämligen alla mina fina vänner. på förmiddagen hoppade jag på tåget till Kalmar med Ebba och Maja, Rix FM festival stog på schemat! Väl framme så shoppade vi ett par timmar i väntan på fler tjejer som skulle göra oss sällskap, när de sen kom så åt vi kina, ben&jerrys, skrattade och njöt av livet. under kvällen stötte vi ihop med en massa andra underbara människor som vi slog följe med. kvällen blev inte riktigt som vi hade tänkt oss, men kul hade vi ändå!
orkar inte riktigt skriva mer för tillfället. så jag bjussar på ett par bilder och draaaar!









PUSS


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0