NANANAAAA

hallå på er. under dagen har jag hunnit med att ta lite bilder, snacka ikapp med N som kom hit på förmiddagen, handlat, lagat mat och bakat. Jag har också funderat på hur jag ska göra med mitt hår.. Jag är sjukligt sugen på att klippa av skiten och bara ha axelkort ett tag. för just nu hänger det bara där och hänger.. Men jag är samtidigt rädd att jag kommer ångra mig. Hur som haver.. Nu ska jag alldeles strax slänga mig i sängen. slänger in en bild på min vän Elsa som flyttade idag, nu är hon en stor tjej! Puss och godnatt!

kommentera gärna
Postat av: elsa

stor och stor vet jag inte, men jajaa! hahah.

2011-08-16 @ 17:30:18
URL: http://elsaolausson.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0