ANNANDAG JUL eller OKTOBER?

Är det annandag jul eller en höstdag i Oktober? Ja det kan man ju undra..
Regn och blåst har jag utanför mitt fönster, så jag har spenderat dagen till att hjälpa till med renoveringen. Det går sakta men säkert framåt och det är imorgon det stora börjar då väggar ska rätas ut, golv ska läggas o.s.v. Innan nyårsafton är kommen så ska alla skåp sitta på plats! Efter nyår kan jag äntligen börja inreda och dekorera,
u-u-underbart!!

Hade ni en bra julafton igår? Min var alldeles utmärkt och jag fick umgås med såväl släkten som familjen. Mysigt!
I nästa inlägg delar jag med mig av lite olika bilder från några minnesvärda tidspunkter under dagen, så länge får ni en bild på mitt vackra rum..


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0