WHAT'S OUR DREAM?

jag fick ta en sjukdag idag igen. kroppen är väl helt slut efter all ansträngning som magsjuka innebär..
Hosta har jag också, så jag häver i mig så mycket hostmedicin som jag bara kan!
Jag hade verkligen behövt och velat gå till skolan, men som min gamle idrottslärare brukar säga,
Man måste lyssna på sin kropp!
Och jag är hellre frisk på Lucia faktiskt.

Hur som helst så sitter jag och lyssnar på gamla spellistor på spotify och kikar omkring på de olika klädsajterna efter lite inspiration. Jag är shoppingsugen!! Kanske har det att göra med att jag legat stilla så mycket de senaste dagarna, men jajjaja. Hungrig är jag också för jag kan inte äta något annat än yogurth. Magen är inte riktigt med mig än.. åt lite spaghetti och köttfärssås förut och trodde efteråt att jag skulle dö i magsmärtor. ajajaj!! så om ett par dagar lär jag vara urless på yoggi kan jag tala om! meen, nu ska jag sluta babbla om nonsens, för det här blev inte alls så intressant.. hehe. men jaja. ha det!





smålustig bild - bjuder på den







kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0