YOUNG, WILD & FREE

Och så var det redan Dan före Dopparedan. En sån där dag som man ibland önskar kunde strykas ur kalendern.. Det enda den faktiskt innehåller är stress, höga förväntningar och en jäkla massa att göra.
På ett sätt kan jag finna denna dag roande, på ett annat lite småtråkig.. Men det beror ju på vilket humör man är på och vilken sinnesstämning man har för tillfället!
Det är trots allt lite mysigt med julafton imorgon ändå!
Julafton innebär ju också för mig att det vänder mot sommar igen. Det får mig att bli lite piggare!

Som jag skrev förut är detta en dag av stress och uppgifter att göra klara innan morgondagen, detta gäller ju även en liten skit som mig, därför har jag inte kunnat uppdatera tidigare under dagen och inte heller så mycket igår.
Nu är i alla fall de flesta julklapparna inslagna och kläder framlagda o.s.v. Nu är det bara jag som ska bli ren och fin, vilket innbär dusch, ansiktsmask, lackning av alla 20 naglar, fransböjning, håret ska flätas o.s.v...
och nu ska jag tydligen fixa julskinkan och skicka in den i ugnen med, bäst att skynda sig.


Pussar och kramar till er mina fina vänner!











förra året på julafton var jag blond, i år är jag brunett, undrar vad jag är nästa år?

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0