-

sjuk. igen.
har enligt pappsen relativt hög feber, fryser häcken av mig, funderar på om det kanske är nån som placerat hundra atombomber i skallen på mig. för exakt så känns det. ungefär..
har sovit två timmar sen omkring 1 inatt. med andra ord är jag lite småtrött just nu. men ska jag vara ärlig så känns det här som ett nålstick i jämförelse med hur fantastiskt kul jag hade igår. därför så befinner sig ändå ett litet leende på läpparna. hehe.
tack ebba, maja och nathalie för en heeelkanoners heldag i skidbacken igår!
vi anlände omkring kvart i elva, hyrde utrustning och plockade på oss den och sen gled vi iväg. underbar känsla det där alltså!
i slutet så gick det så bra att jag kunde tänka mig att fortsätta i några timmar till.
men hörrni. nu är jag helt slut, dags att sätta punkt!







ph_ sommarsommarsommar

kommentera gärna
Postat av: elin

tack så jättemycket! du är snygg!

2011-02-24 @ 11:44:06
URL: http://twohours.blogg.se/
Postat av: ebba l

tack själv gullet! jag hade verkligen hur kul som helst!! :D <3

2011-02-24 @ 14:23:39
URL: http://ebbaalagergren.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0