DET ÄR NU MAN SKA LEVA LIVET. DET KAN TA SLUT NÄR SOM HELST

gosh vilken huvudvärk. jag blir snart lite galen här tror jag..
jag tänkte bara hoppa in och meddela att jag inte har ett skit att skriva om, därför får jag väl slänga in nått inlägg om kläder sen eller något. låter bra va?
om cirka två sekunder ska jag springa ut i köket och slänga i mig lite tabletter för att lindra huvudvärken, sen spenderar jag resten av dagen i soffan. men filmer på. det kan behövas!
imorgon är det tänkt att jag ska till backen och åka lite skidor igen. grrryyyymt härligt att bara slänga sig ut i backen igen!

puss så länge!











ph_ klädhängare + gitarr on my room. (som förövrigt SKA göras om. nån gång när tiden finns..)


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0