"Ich wünsche dir eine gute Fortsetzung Tage"

lite snygg tyskig rubrik där. har ingen aning om den är korrekt, men jag tror väl den ska vara det. hehe. imorse prick klockan åtta så fanns jag nere på VC igen, jag tog ytterligare lite prover. aj.
men nu ska det nog vara lugnt på den fronten ett tag!
tog sena bussen till skolan och anlände omkring nio.
nu har jag lite tyska, och tog en paus för att uppdatera lite. ehhehe. men nu är det väl dags att packa ihop grejerna och springa iväg för lite lunch. efter lunchen är det tydligen simning på idrotten. kuul!
men nu måååååste jag rusa. puss!


ph_ jag. hih.


kommentera gärna
Postat av: Denise 21 mamma till Kevin 5

Usch! jag avskyr sjukhus och nålar och sånt shit :(

2011-02-08 @ 22:07:58
URL: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0