NÄR ALLT FLYTER PÅ SOM BÄST

Visste du att..

 







att jag vill ha - sommar hela året om, förutom 1 vecka med snö.
att min senaste kyss - var fin
att jag lyssnar mest på - en kollosal blandning
att jag pratar - snabbt
att jag inte gillar - spindlar, ormar och kryp

 

 

att min första riktiga kyss - är ett minne blott.
att jag avskyr när folk snackar - skiiiiiiiit
att kärlek är - fint, men komplicerat
att jag gillar att - skratta
att sist jag grät var - ett bra tag sen
att min mobiltelefon är - bäst
att när jag vaknar på morgonen - undrar jag vart i helvete telefonjäveln är
att innan jag går och lägger mig - håller jag på med telefonen
att idag har jag - varit i skolan
att jag just nu tänker på - om jag ska gå och lägga telefonen på laddning eller inte
att i kväll ska jag - antagligen inte göra ett dugg
att i morgon kommer jag - sitta i en bil påväg till tranås
att jag hoppas - att sommaren 2011 ska bli lång, kokhet och UNDERBAR!

 

 

Har du..





Någon som förstår dig? delvis
Någon som du saknar? gaaash! ja
Någon som du hatar? jomen så kan det nog vara..
Vem kramade dig senast? kan ha varit helena
Vem pussade dig senast? jadu?
Vem ringde dig senast? nathalie
Vem ringde du senast? pappi
Vem var du hemma hos senast? mig själv
Har du några kärleksproblem? kan jag väl kanske inte påstå
Har du pratat med någon idag? hahahahahhahahaha. ja?  
Har du gråtit idag?
nejnejnej
Har du skrattat idag? hoh, jooooodå!!

 

Jag:




Är singel? jo så är det ju, heh

Svär ofta? usch ja

Sjunger i duschen? hah, jajjemen!

Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? möjligtvis på spex

Skrattar åt dina egna skämt? hahaha. det händer några gånger om dagen ja

Skulle göra en plastikoperation om det var ofarligt? kaaanske

   


Har du:





 

piercingar? öronen

Syskon? ohja

Jobb? inte än

För många vänner? kan man ha det?

Rymt hemifrån? näej

Färgat håret? jojjemen

Bra självförtroende? njae

Sagt "jag älskar dig" till någon? ohja

Varit kär? kan ha varit så ja

Gjort något olagligt? kanske?

Somnat i skolan? har hänt

Brutit ett ben? nej

Tappat bort mig i min hemstad? ha-ha, nej!

Sett en fallande stjärna och önskat? många gånger

Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? jo det är väl så..

Smugit ut utan lov? kan kanske ha hänt nån gång

En hemlighet som ingen annan vet? jao

Sovit en hel dag? näe, möjligtvis en halv

Somnat gråtande? ja

Hånglat med två personer eller mer på en kväll? ja

Blivit generad inför folk? haha, jadu

Varit kär i någon utan att säga det till personen? nej

Ätit musslor? nej!

Blivit kallad player? nej det hoppas jag veeerkligen inte!

Färgat ditt hår svart? neej

 

 

Vem/vilka:




 

Slog du senast? nelle?

Fick du sms från senast? mattias

Pratade du med? pappi

Skulle du kunna göra allt för? familjen & dom som står mig närmast

Kan du lita på mest? jl

Vet mest om dig? ingen aning faktiskt

Sov du tillsammans med senast? inte en endaste aning







Allmänt:





Har du pussat en groda?
nej usch nej!!
Kan du hjula? haha. nej
Biter du på naglarna? äckligt nog, ja.
Är du EMO? ha-ha. nae
Vad skulle du göra om du vann en miljon? spara lite, renovera rummet ordentligt och sen byta ut garderoben helt.
Skulle du kunna hoppa fallskärm? självfallet, det är ett livsmål!
Har du sjungit inför publik? ja usch
Följer du mode? lite kanske, men mest kör jag på min egna konstiga lilla stil
Är du hungrig? nej, men himla sugen på kex och chips.
Är du blyg? ibland

 

 

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0