så är det med det hela..

bloggen får ligga lite åt sidan pga att mitt wi-fi har lagt av. igen. IRRITERAD TJEJ!!!
plus att jag har lite skolarbete som måste tas hand om i första hand, så som sagt, bloggen får läggas åt sidan lite grand. jag hoppas och tror att uppdateringen är som vanligt (och förhoppningsvis lite bättre) efter helgen!
men nu när jag ändå håller på kan jag ju berätta lite om mina två dagar utan er?

i tisdags hände inte mycket alls förutom att jag åkte iväg till målilla och tränade ett pass MAQ med Julia. häärlig tjej! sen åkte jag hem, duschade och gick och la mig. typ..
och igår när jag kom hem så åt jag, sen tog jag mig till Gården som vi så fint kallar det och kollade på film och lite med Helena och Saga och några andra. det fick bli Mirrors och ungefär halva Salt. hehe.
toppenhärlig kväll!

idag har jag spenderat hela dagen i skolan. såklart! och nu har jag ätit, soffhängt lite och alldeles snart planerar jag att sätta igång med lite skolarbete. det behövs faktiskt. ÄÖ och engelska. blöö.
men skolarbete it is. Ha en bra kväll!






ph_ från photoshoot med amanda

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0