something small but scary

hej på er! sovmorgon för min del idag eftersom jag om ett tag tar mig till vårdcentralen och placerar rumpan på en brits och får en nål i armvecket. AJAJAJ!! sprutor, nålar och diverse sjukhussaker är det värsta jag vet, men jaja. dom ska iallafall ta lite leverstatus, njurstatus o.s.v för att kolla så att allt är okej eftersom jag varit svullen i halsen sen i augusti. eftersom jag hatar det så sitter jag nu här och är smått livrädd.. har nån av er tagit blodprov i armvecket? gör det ont?
hur som helst, direkt efter åker jag till skolan och spenderar nån timme där och försöker få med mig lite stuff hem pga att jag ligger efter så mycket nu när jag varit sjuk. blä!
men hörrni, nu är visst plattången varm så jag ska platta till håret en snabbis och sen invänta skjutsen. ha en toppendag!






ph_ konstig bild på mig. ehe




update: hemma redan. det tog cirka 1 minut och gjorde inte alls så ont som jag trodde. onödigt att jag stirrade upp mig, men så kan det gå! däremot upptäckte jag att det är inte så skönt efteråt, armen känns iskall och lustig, jag fick dock höra att det brukar gå över efter några timmar. så nu ska snart jag och mina blåa arm gå ner till bussen och rusa rätt in på Minna-Marias bildlektion! puss!

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0