vi pratar, säger, talar. vi skvallrar, skriker, gnäller

ehm men jo just snygg rubrik jag fick till därva? hittade meningen i nån låt jag hört, men jag vet i sjuttsingen vad den heter.. knasigt där!
som ni förhoppningsvis ser så är nu den nya headern på plats (hojjhojj så nöjd jag är när jag fäster blicken på den ett par extrasekunder och lägger märke till alla detaljer som matchat!)
jag har också ändrat färgen lite, den är lite ljusare än innan. rätt okej va?

orkar inte säga så mycket mer än att dagen har varit ruskigt kul, trots min magsmärta och halsont.
imorgon är det prov, och jag har inte haft böckerna hemma under helgen och såklart inte hämtat dom under mina sjukdagar, därför får det gå som det går och jag hoppas på åtminstonde ett g+!
livet går vidare, jag får helt enkelt ta igen det på ett annat prov om det inte går bra. he-he.
planerar in att sätta en punkt strax, och nån kul bild. kyss!






ph_ blommor, fotograf-erika söderbeeerg!!

kommentera gärna
Postat av: sandra

riktigt härlig header:D

2011-02-02 @ 16:36:45
URL: http://sandramadestam.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0