WOULD YOU KNOW MY NAME IF I SAW YOU IN HEAVEN?

hej på er, tillbaka på hemmaplan igen!
igår åkte jag som sagt upp till Tranås, till Syster, Svåger och Systerson med uppdraget att vara barnvakt eftersom min syster hade 25års fest. (grattis i efterskott) 
himla mysig och underbar systerson jag har. heelt otroligt att en unge kan vara så otroligt underbar. mitt allt helt enkelt! vi busade runt och hade oss halva kvällen.
när vi nattat arvid (tack för hjälpen erik!) så var det dags att spela spel och lite, Kinect. ha-ha säger jag bara!
ett gäng vuxna galningar är vad det är! himla kul kväll!

och ja, nu sitter jag här. rätt trött efter igår, så därför blir hela resten av kvällen hellugn. film, solsidan o.s.v.
låter rätt perfa tycker jag!




ph_ Jag (blondintimes) och Arvid a.k.a Systersonen!

kommentera gärna
Postat av: Anonym

Kinect e bäst asså :D

2011-02-15 @ 18:08:34

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0