3 januari 2011

puh. äntligen hemma!
gick upp vid nio, satte mig i bilen och åkte upp till Bjärka Säby, hämtade upp syster på jobbet och åkte till donken. tjocktjeeej. men jag var såå hungrig. hur som. tillbaka till hennes lägenhet, chiillll.
efter det åkte vi vidare till eksjö och kollade på en bil, vi är lite småsugna på en cab med HT. men vi får väl se.
det vore i vilket fall som helst fett nice att glida omkring i i sommar!
och efter eksjövisitenså gasade vi vidare till vimmerby, fika och skitsnack hos moster. mys!
och ja, nu är jag hemma.
fin dag. just nu är jag dock rätt så trött, och nu tänker jag hoppa in i en lång skön dusch och sen placera mig framför tvn ett par timmar. jag återkommer latero. pussN







phs_ by Erika Söderberg



en liten teaser från mitt senaste fotoalbum Natur 2011, någon som vill se fler?


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0