boxercise, poweryoga, zumba, pump, rodd, o.s.v..

ja, vad sjutton ska man göra? det finns hundratals olika träningsformer och jag ska sätta igång med åtminstonde en av dom. yoga kanske? känns dock lite för lugnt för mig. därför finns Poweryoga! det känns som en stark kandidat. plus att jag är lite sugen på både boxercise och zumba. jag får helt enkelt testa. eller vad säger ni?
har ni någon idé?





phs_ boxercise och yoga By google

kommentera gärna
Postat av: rumptott

testa zumba =P haha jag fick ju skivor i julklapp bara komma hit o öva =P pöss <3

2011-01-08 @ 21:15:00
URL: http://rumptott.blogg.se/
Postat av: nelly

jag tycker att yoga verkar asgrymt! ;)

2011-01-08 @ 23:01:55
URL: http://nellytorgnysson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker boxercise låter roligt, har testat yoga och de var sådär kan jag lova dig. det är en rörelse som heter solguden och de fick man typ göra 8 gånger i rad och de var fan inte kul, men annars går det an.. hehe.

2011-01-09 @ 18:15:38

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0