crying cause I dare to

hej på er. efter en otroligt seg dag i skolan och en missad buss så begav jag mig till syster och besökte henne en stund. omkring 18-tiden hoppade jag på en buss och åkte hem.
väl hemma myste jag en stund med vovven, tände alla lampor och placerade rumpan i datastolen med siktet inställt på One Tree Hill. med andra ord har jag suttit och tjutit ungefär konstant i en timme nu. hah-hah. ojoj. bästa serien ever made!!

nu tänkte jag glutta i kylskåpet efter nått att proppa i mig medans jag flyttar arslet till soffan för tvtittande. kyss!








ph_ jag @ party förrförra veckan?

kommentera gärna
Postat av: AMANDA FALK

så fin blus :D

Ha en underbar tisdag!

2011-01-18 @ 09:24:31
URL: http://amandafalk.se

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0