jag skulle följt dig tills ditt hjärta slutade slå

konsten att börja ett inlägg snyggt är f*n inte lätt alltså!
allt skrivande i skolan gör att man är helt och hållet tom i skallen när man tagit sig hem. lite lagom skönt med huvudvärk sisodär varje dag också, annars flyter livet på helt toppen, och det är skönt!

åt nyss lite Kycklingstroganoff, som skulle vara nyttig. ja jo, så kanske det kan vara. vad vet jag liksom. häh-häh.
berättar mer senare ikväll då jag också slänger in en dagens. snart tar jag mig en promenix iväg till tjugohundraelvas första sångövning med världens grymmast people. efter det fortsätter jag hänga med dom ett tag, blir preliminärt en film eller nått sånt fint nivet. låter ju en aaaning bra!!
hej på er!








ph_ Nathalie & Rebecca @ idrott/hälsa i tisdags

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0