jag vaknar klockan fem och ser solen gå ner igen

äntligen hemma!!
avslutade min intressanta dag med H-Kommuns politiker omkring 2-tiden. vi lyckades komma fram till både effekter och lösningar och fick även lyssna på andras idéer omkring de två övriga "ämnena" Kost Droger och Inaktiva ungdomar, (jag var med i Kost-gruppen)
lyckad sista dag med dessa politiker!

efter det promenerade jag bort till studion och spenderade ett par timmar där, sedan fastnade jag och pratade med killarna som jobbade kvällen på FG och lite annat folk ett bra tag. efter det bestämde jag mig för att gå och kika en sväng på handbollen i Hagadal, men ändrade kurs och gick till systers lägenhet och myste lite istället. helt okej kväll!
slänger upp min dagens imorgon istället, jag varken orkar eller har lust med det just nu.. istället bjuder jag på några svartvita gamlingar!






phs_ erika söderberg By Annie Ilvonen





kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0