"vart finner man det som inte finns?"

heej på er! ett antal timmar, eller närmare bestämt 4 h (nio till ett) har spenderats med det härliga kör-folket á la mörlunda i församlingshuset. besök av en SångCoach vid namn Britt stod på schemat.
askalasig kvinna!
Hon gav mig bara positiv kritik och tyckte min röst var väldigt ren och klar. tummen upp med andra ord!!
det kändes verkligen skönt, som en bekräftelse på något vis. speciellt kul att höra eftersom gon jobbat med det i 51 år, så hon kan nog sin sak om man säger så!
(tack anna för att du övertalade mig!!)

nu ska jag sätta igång att städa, det behövs. indeed!
kyss








ph_ onödig och konstig bild på mitt vackra klassrum. bara för att ni skulle få nått att fästa blicken på liksom.

kommentera gärna
Postat av: anna

hihi :*

2011-01-22 @ 17:07:00
URL: http://annaandeersson.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0