you gotta live for something, else you'll die for nothing

raaastlööööös är ordet!!
har inget att skriva om, har legat nerbäddad ett par dagar (några frivilligt, andra inte) som ni vet, och då får jag den där känslan av att jag skulle vilja springa upp på en scen och bara skaka loss med typ britneys spears. eller något. hahah. jaja, någon mer som känner så?
skallen är helt tom, men jag vill göra så mycket. men jag kommer inte till skott med ett endaste dugg!

hur som haver. pallrade mig iväg till skolan i snöovädret imorse iallafall. trots att jag inte kände mig helt toppen. det gör jag inte nu heller, men det är smällar man får ta, för dagen har varit toppen!
började med att jag började kvart i nio, med äö. skrev ett par meningar och bytte sedan till hemkunskap, lite teori och spaghetti och köttfärssås. mums! sen en timmes rast och sist lite syslöjd. finfin dag verkligen!
kul att få träffa alla!
nu ska jag slänga in lite disk i maskinen och sen plocka iordning träningsväskan, för imorgon stog tydligen volleyboll med på schemat.
haddijo.





ph_ egoerika? heh.


kommentera gärna
Postat av: ellen

fina erika :*

2011-01-12 @ 19:59:09
URL: http://ellenmobelius.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0