10 JULI

oh hej vad dagarna går! livet känns ganska lätt helt enkelt.
just nu sitter jag och njuter av att jag har haft två toppenbra dagar! igår spenderade jag mesta delen av dagen i poolen och i solstolen och försökte byta nyans på huden. det gick inte allt för bra.. jag blir helt enkelt inte brun. men jaja, skönt är det ju i vilket fall som helst! på eftermiddagen fick jag för mig att börja olja staketet här hemma, så det är en liten syssla jag har när jag är görolös här hemma på eftermiddagarna.
på kvällningen satte jag mig och kollade på film och myste ner mig under en filt, men till slut blev jag så rastlös att jag satte mig på cyklen och trampade iväg nån kilometer söderut och hamnade hos en vän till familjen här i samhället där det var ett härligt gäng människor! dom spelade gitarr och vi sjöng tillsammans allihopa, levande ljus och allmänt go stämning. härlig kväll!
idag vaknade jag upp och kände mig allmänt glad. såna mornar är bara för bra!
käkade frukost, myste en stund på altanen och sedan gick jag ut och målade lite igen.
efter nån timme bestämde jag mig för att springa upp till hembygdsparken här i mörlunda där det var musikcafé eftersom grabbarna från igår skulle underhålla med musik. otroligt begåvade killar. verkligen!
nu de senaste timmarna har jag hänt omkring här på trädgården, läst nya veckorevyn, målat och badat lite. mycket skönt!



slänger in en låt som sjungs av grabbarna från igårkväll. de kallar sig AdamAlexander. (om ni inte förstog det. ha-ha)

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0