12 JULI - VARNING FÖR LÅNGT INLÄGG MEN MED BILDER SOM KAN GE ER ETT GOTT SKRATT

hej på er! hoppas allt är bra med er och att ni har vädergudarna på er sida såhär om dagarna!
jag har i vilket fall som helst haft två toppenbra dagar! igår åkte jag ju som sagt iväg tidigt tidigt till vimmerby med min underbara vän Nättan. nån timme direkt när vi kom dit spenderades till att springa runt i hela vimmerby och leta frisörer som hade tid för en klippning åt nättan någon gång under dagen. ett par centimeter kortare blev hon efter mycket om och men!
sedan gick vi i all ro in till affärerna och kollade noga igenom allt som fanns. känslan av att inte ha en enda tid att passa, känslan av att inte ha en aning eller bry sig om när nästa buss går kan ju vara något av det skönaste som finns!
jag fyndade lite grejer. slänger upp det senare.
på kvällen kom Nathalie också, promenad till preem och vidare till willys, en halv skräckis som mest var obehaglig och konstig, massa skratt, massa mys och en allmänt härlig kväll är några ord som berättar lite. somnade bredvid nättan och vaknade bredvid henne. låg kvar under våra täcken och bara pratade ett par timmar. kändes rätt jättebrabra!
frukost, prommis med Poppino (hunden) och lite film. sen drog vi till stationen och jag hoppade på nästkommande buss med destination mörlunda. JAG ÄLSKAR SOMMARLOV!
skiter i att skriva mer nu och satsar på att bombadera er med ren grupp roliga, snygga och jävligt fula bilder!









i love you bebisar

kommentera gärna
Postat av: nättan

älskar dig tjockis!! <3

2011-07-12 @ 22:39:39

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0