6 JULI - EN DAG SOM DEN HÄR

ja hörrni. vad ska man göra en dag som den här? moln så långt ögat kan nå. o jag som ville ligga i solen och mysa hela dagen.. men så kan det gå!
något måste göras idag i alla fall. städa kanske? det är ju inte så kul kanske, men det måste väl göras det också antar jag. haha.

jag tror att kommande vecka kommer bli super, jag har både det ena och det andra planerat. meen, nu ska jag placera mig i soffan och kolla på australias next top model. kan ju vara intressant!







ph_ Arvid på BB för ungefär 2 år sen, gulle!
och vilken dag som helst blir jag moster för femte gången, väntans tider är bra spännande hörrni!




kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0