BRIGHTER THAN THE SUN

idag har vår kära sol kikat fram igen. verkligen hur härligt som helst enligt mig!
lite moln här och där bara..
ytterligare en dag har passerat utan att jag gjort något meningsfullt, imorse när jag vaknat gick jag ner och placerade rumpan i en stol ute på altanen under en filt. efter nån timme där så käkade jag frukost, slängde på mig lite kläder och tog det allmänt lugnt. när pappa åkt till jobbet tog jag mig en lång sväng på farmors gamla bike. härligt är bara förnamnet! finns det något bättre än att fylla lungorna med doften av sommar? ren sommarlukt helt enkelt? enligt mig är svaret helt enkelt, NEJ!
bilderna under är tagna idag med mobilen.







morronmys på altanen!






cykliiiing!




kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0