I'M STILL WAITING FOR THE REAL LIFE TO BEGIN

Fy så jag saknar alla där hemma! Speciellt vovvsingen. Fast jag ska inte klaga, Helsingborg är otroligt vackert! Jag skulle kunna spendera en hel vecka till att endast göra det jag gjort idag, nämligen hoppa på färjan till Danmark och strosa omkring där, glida omkring på Helsingborgs innerstadsgator, fika, helt spontant gå in och köpa biljetter till en bio och gosa ner sig där. Helt underbart! Hade dock inte klagat på att stå på guldfågeln arena och gapa mig hes med mina fina vänner till ljudet av Håkan och the ark ikväll också, Men man kan inte få allt här i livet! Nu avslutar jag de här härliga inlägget med att överst ser ni dagens! pussheeej

kommentera gärna
Postat av: becci

helsingborg äää bäst! :D

2011-07-23 @ 23:10:55

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0