NO TIME TO LET GO

jag har egentligen ingen större blogglust idag. solen lyser utanför fönstret, mitt rum ska snaart göras om och om nån timme eller så åker jag till hultsfred och fotograferar Jessica. tjohoo, livet flyter på nu!
jag har också planer på att passa på att springa in till min höggravida syster som gått fleraflera dagar över tiden, spännande!
i vilket fall som helst så är jag rätt säker på att det blir en liten tjejja som ska heta Nova! behöver jag ens skriva att jag längtar en aaning tills hon kommer ut till stora världen?


kommentera gärna
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Hej söt blogg ! :D ska vi följa varandra på bloglovin?:)<3

2011-07-11 @ 20:04:29
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0