REDAN 4 JULI?

hej och hå vad tiden går. klockan tickar för fullt om dagarna och veckorna passerar fort. jag avslutade precis ett litet styrkepass här hemma och nu är jag förbaskat sugen på att springa en sväng. men det regnar. så nu måste jag bestämma mig för om jag ska skippa springturen, eller om jag ska trotsa regnet.. jag tror på det sistnämnda.. sedan har jag lite att göra.. en blogg som ska designas, tvätt som ska vikas, ett kök att städa och efter det ska det duschas och lite allmänt shit. får jag tid över ska jag se jag lyckas få ihop nån video där jag sjunger. några har frågat så jag får väl se vad jag kan göra åt saken.. 

den här veckan har jag i alla fall insett ett par saker.. 
-Rockabilly kan ju vara nått av det häftigaste som finns, i och för sig.. det har jag alltid tyckt, men i helgen bestämde jag mig för att det är verkligen sjukt härligt! 
-Min scenrädsla är bara fjantig, jag måste lita mer på min röstförmåga!
-Jag måste försöka hålla lite ordning på mitt rum från och med nu.. 
-Folk borde njuta mer av livet än vad dom faktiskt gör. det är ideal hit och ideal dit, SCREW IT! jag trivs bäst om jag får vara som jag själv vill! :)







ph1_ RockabillyPinup
ph2_ Ensam Mamma Söker - Rockabilly tjejen Emma

kommentera gärna
Postat av: felicia

hej !

Va med i veckans blogg !

Ha en bra dag :D

P.s jätte fin blogg tjejen <3

2011-07-05 @ 16:16:30
URL: http://felliskamera.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0