30 JUNI

nea drog för en stund sen, underbar är hon tjejen! jag hamnade i här, vid datorn igen. veronica maggio - sju sorger spelas i högtalarna. hon är en riktig poet den kvinnan. på riktigt! 
eftersom jag inte har allt för mycket för mig så satt jag och kikade på massa struntsidor och hittade bland annat http://www.bloggriket.se/ och jag frågar er. funkar det? 
jaja, senare tar jag mig en tripp till hultsfred. hämta plånkan står på schemat. den har fått bo hos min vän Nättan sen i tisdags då jag glömde den i hennes väska. hah. tur man har minnet med sig ibland i alla fall!

imorgon bär det av på nya äventyr. men jag vet inte var. det har jag inte riktigt bestämt ännu. hmm..










ph_ regn. och vattenstämpeln säger väl en del också va?

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0