ATT ERKÄNNA SINA MISSTAG ÄR ATT VARA STARK

ooookej. jag erkänner. den här bloggen har varit dötrist i allra högsta grad. men. jag skyller på att vädret är så bra att man knappt är innanför husets väggar under dagarna, och på kvällarna är man dödstrött och har inte lust att sätta sig vid datorn. Tyvärr.. jag skyller också på att jag varit sjuk dom senaste 2 dagarna, även ett tyvärr här. för de är ju inte så kul.. under dagen har jag trotsat min enorma förkylning och huvudvärk genom att jag umgåtts med lite klassisar, nämligen nathalie, linnette och rebecca. sol och bad är väl ledord för dagen faktiskt! detta har lett till att jag just nu sitter med en tomatröd kropp och en aning solfrossa. uscha! men det var nog värt det! imorgon får vi se vad som händer, troligtvis slänger jag in en liten sångövning någon gång under dagen, kanoners! nu satsar jag på nån rulle på tvn och lite gott att äta och dricka. adjö adjö!

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0