COME TO ME, GET CLOSER

kom nyss på att jag visst glömt bort att jag skulle berätta lite kort om resan till liseberg här om dagen.. sen kom jag också på att jag inte har nån bild. haha. jag får höra mig för med de andra som var med och kanske komma överrens om nån deal eller nått.. men för den här gången får ni nöja er med en lite kort berättelse bara.

omkring 8 styrdes bussen mot virserum och järnforsen där fler ungdomar skulle hoppa på. bussresan tog ungefär 4h inkluderat 1 stopp på 30 minuter. vi roade oss med både det ena och det andra, till exempel ett par avsnitt av solsidan. haha. kalas!
väl framme så sprang alla in på lissan och var redo för all spänning!
självklart åkte vi lisebergsbanan först. vad annars liksom? efter det fortsatte vi med allt som föll oss i smaken. sammandraget så åkte vi nog kållerado 10 gånger. MINST. haha albins favorit!
vi åkte också flume ride ett par gånger. och 1 av dessa gånger så blev jag illa tvungen att sätta mig längst fram. blöt tjej! hahaha. så blöt har jag aldrig blivit när jag åkt den innan kan jag lova!
men kul var det!
vi åkte också balder, kanonen och en massa annat kul. dessvärre hoppade jag Atmos Fear då det var 1 timme och 16 minuters kö, plus att jag verkligen inte var sugen på det. mer livrädd faktiskt..
hur som helst så hade jag en helt underbar dag! tack till alla som medverkade och gjorde den dagen minnesvärd!

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0