FALLING BEHIND

JAG ÄR TILLBAKA!
och förhoppningsvis kommer min lilla paus rycka upp mig ur bloggtorketräsket! och att det om 2 dagar är sommarlov hjälper förhoppningsvis till lite också..
jag har veeerkligen hamnat efter vad gäller upplägget av bilder här, så jag tänker slänga in ett senare inlägg där jag skriver vad jag gjort den senaste tiden.. kvällen spenderas här, NFS Undercover står högst på To Do listan, ha-ha. tro det eller ej, men jag är ganska bra på det!
sedan hoppar jag tidigt i sängen eftersom jag och vännen min har fått för oss att vi ska cykla till skolan imorgon. vanligtvis åker vi buss i ungefär en halvtimme (lite över 2 mil), så antagligen borde jag sova typ. nu? men det löser sig nog, haha!
hoppas ni har haft ett par toppendagar, för det har jag haft!


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0